Forældre og børn siger

....Og jeg siger af hjertet tak, fordi jeg må være en del af jeres børns læserejse.

Uden Lise havde min søn aldrig knækket læsekoden

Da vi startede hos Lise, gik min søn i 3. klasse, og var sat helt af i de boglige fag. 

Da han en dag i en efterårsferie selv spurgte, om han måtte læse lidt frem i sin bog, kunne jeg se, at hans hårde arbejde havde givet pote.

Lise smiler altid, hun griner meget, og hun er oprigtigt interesseret i min søns gøren og laden. Hun har i hele forløbet haft øje for, hvor min søn var i sin læseudvikling.

Hun roser, når der er behov for det, og skubber lidt til, når der er behov for det.
Alt er gjort med stor omsorg og omtanke for min søn, som hele tiden er i fokus.

Lars Folkestad - far til Johannes

Kristoffer gik fra at læse bøger med lixtal ca. 5 til lixtal 21-24.

Han har nu gået hos Lise i ca. 1 år og har gennemført 2 moduler.

Han er blevet meget mere sikker i sin læsning, og har fået bedre forståelse for bogstavernes forskellige lyde. Herudover er det ekstra "bonus", at Kristoffer er utrolig glad for at komme hos Lise.

Han siger, at det er nemmere at lære at læse og stave med den metode, som Lise bruger, end den måde, som der undervises på i skolen.

Sanne Rye - mor til Kristoffer

Vi kan kun give de varmeste anbefalinger til et forløb

Vores søn går i 2. klasse og havde svært ved at komme i gang med læsning.

Med Lises hjælp er han nu kommet godt i gang og holder stadig motivationen til at blive bedre.

Lise møder ham i børnehøjde og har en tilgang til ham som gør, at han er glad og klar på at lære nyt og udvikle sig.

Det er alle pengene værd, og vi vil til hver en tid anbefale et forløb ved Lise til andre!

Anita Rendborg Aksglæde - mor til Noah

Ellen blev i indskolingen testet i høj risiko for at være ordblind

Trods skolens forskellige tiltag og forsøg med ekstra undervisning, havde Ellen stadig svært ved at knække læsekoden.

Hun har fået mere tillid til sig selv, og troen på sig selv er i andre henseender også vokset.

Vi skruede kraftigt ned for skolelektierne, og erstattede dem med Lise-lektierne.

Metoden har givet os en strategi for, hvordan man læser.

Det koster energi at lære noget nyt, men det var det hele værd.

Jane Kromann Nielsen - mor til Ellen

Enormt taknemmelig for den undervisning min datter har fået!

Det har virkelig givet resultater, da min datter manglede selvtillid og forståelse i at lære at læse.

God til at vejlede forældre og vores barn samtidig.  

Den bedste investering!

Lolita Christensen - mor til Emine

Lise formår at gøre læsningen overskuelig

og læringsrummet trygt og positivt.
De største anbefalinger herfra!

Birgitte Sachmann - mor til Felix

Efter en forgæves kamp med folkeskolesystemet valgte jeg at investere hos Læserum.dk

Min datter på 3. årgang formåede ikke engang at læse ord på to bogstaver, da hun simpelthen ikke havde lydarbejdet på plads.

Trods ordblindhed har hun på 1 års tid gennemført 1., 2. og snart 3. del af Alkalærs program.

Hvis det ikke havde været for Lise, havde min datter aldrig lært at læse. Min datter læser nu - næsten på niveau med sine klassekammerater.

Alle pengene værd!

Karina Sanggaard - mor til Lotte

Efter blot 5 måneders læseforløb hos Lise, var der en helt anden ro over vores dreng

Han blev glad, havde overskud og fik et meget bedre selvværd. Det er som om, der blev fjernet en stor, tung sten fra hans skuldre.
Som han på et tidspunkt sagde: “Mor; hvorfor går de andre ikke også hos Lise?”

Det er så utrolig vigtigt at lære at læse, for der er så meget mere på spil.

Maria Agergaard - mor til Valdemar

Efter et halvt års forløb hos Lise, rykkede Willas sig utrolig meget!

Han startede nærmest helt fra bunden, men var meget motiveret for at lære at læse.

Han lærte hurtigt alfabetet, og begyndte at fange de grundlæggende læseregler.

Willas var meget stolt af sin fremgang gennem forløbet.

I dag er han en af dem som læser “bedst” i klassen, og vi kan kun varmt anbefale et forløb hos Lise.

Kasper Mortensen - far til Willas

Vores dreng blev konstateret ordblind i slutningen af 5. klasse

Hans alder til trods kunne han ikke sammensætte mere end 2-3 bogstaver til ord. En kollega anbefalede os heldigvis Lise.

Lises store faglighed, engagement, tålmodighed (med en nu teenager) og tro på, at alle kan lære at læse, er lykkedes - og han læser nu!

Det logiske system til vores svære sprog, kombineret med Lises undervisning, giver mening for ham, og redskaberne til både ham og os har været - og er - helt uvurderlige.

De bedste og varmeste anbefalinger herfra!

Trine Fenger - mor til Knud

Vores dreng har fået meget mere selvtillid i læsningen og en stærk tro på sig selv

I skolen fortæller de også, at de tydeligt kan mærke hans gode udvikling.

Han behøver ikke længere at gætte eller huske ordene, for han har nu de rette værktøjer.

Det giver virkelig bare meget på selvtillidskontoen, når man kan læse.

Mit råd til alle forældre, som måske væver lidt imellem "skal-skal ikke": Gør det! Tag fat i Lise, hvis dit barn f.eks. prøver at gætte ordene og har problemer med læsningen.

Det er det hele værd!

Henriette Brøgger Led - mor til Winston

Min søn har haft svært ved at knække læsekoden

Måden læsevejlederen på hans skole greb det an, var heller ikke til at gennemskue for ham (eller os).

Jeg læste om Lise (Læserum.dk) på FB og tænkte med det samme, at det kunne være noget for vores søn.

Han var lidt tilbageholdende ved første møde. Men allerede efter første gang, var Lise hans favoritlærer.

Han får så meget med fra undervisningen. Og Lise er SÅ motiverende, at det er en kæmpe fornøjelse.

Stor anbefaling herfra.

Randi Thygesen - mor til Carl

Da min søn Holger gik i 0. klasse, oplevede han, at det var svært at lære at læse - og det blev ikke lettere med tiden

Jeg kunne mærke, at jeg havde brug for hjælp til at hjælpe ham, da jeg ikke selv vidste, hvordan jeg bedst kunne støtte ham. Derfor rakte jeg ud til Lise.

Holger startede i et forløb og går der stadig – nu knap et år senere. Det har været en kæmpe gave for ham. Han har rykket sig så meget, både fagligt og i sin tro på sig selv.

Noget af det, der har betydet allermest for mig som mor, er, at jeg samtidig er blevet klædt på til, hvordan jeg kan hjælpe ham derhjemme. Det gør en stor forskel.

Holger nyder at komme hos Lise hver gang. Der er trygt og hyggeligt, og Lise er utrolig nærværende. Hun er konkret i sin tilgang og tager 100 % udgangspunkt i der, hvor Holger er.

Jeg er så glad for, at vi begyndte tidligt - også selvom flere omkring os mente, at det var for tidligt og slet ikke nødvendigt. I dag læser han, og han er motiveret for at udvikle sig endnu mere.

Jeg kan varmt anbefale Læserum til alle, der bøvler med læsning - uanset hvor gammelt barnet er.

Gerd Munch Christiansen - mor til Holger

Er du i tvivl om, hvor dit barn står?

Du er meget velkommen til at kontakte mig for en gratis og uforpligtende samtale.